Väntar på operation

Här ligger jag nu och väntar på operation. Känns läskigt värre. De satte nålen i foten som jag ville så jag slapp känna något. Nu blir jag upplagrad med glukoslösning. Tryckte i mig mat precis innan klockan tolv i natt. Nu blir det varken mat eller dryck försen efter operationen. Tyvärr är de sena och jag känner mig redan hungrig. Men men, är det inte värre än så skall man inte klaga. Rummet påminner mig tyvärr lite om gamla jobbiga tider. Nej, nu blir det lite TV. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen känsel alls i fötterna?

2012-07-29 @ 23:02:07
Postat av: Lena Nordquist

Nej, jag har ingen känsel.

2012-10-22 @ 11:20:09
URL: http://www.lenamotallaodds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback