Första förstasidan

 

Idag har jag varit med i Värnamo lokalradio och dessutom fått utkastet från den tidning som jag med i. Dessutom har jag idag jobbat efter att ha varit sängliggande allt för lång tid. Så roligt, men det är alltid lite spännande att se hur man klarar av att komma tillbaka när man känner att ryggen fortfarande är öm efter allt den har fått stå ut med. Jag skall jobba hela dagen i morgon och är lite orolig faktiskt över hur det skall gå. Men det är väl inte lönt att man oroar sig, det löser ju inga problem. Jag är iaf glad över att snart vara tillbaka igen. Det är så roligt att jobba. Nu längtar jag efter sängen… god natt!

 


Kommentarer
Postat av: Lövis

Lena,

Jag söker dig.

Vill du ringa mig på 073-9429296



Vänliga hälsningar

Lövis

2012-04-02 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback