Teaser

Väntar på att bilen skall bli klar och surfar runt lite på facebook. Såg då att SVT har lagt ut sin teaser på Youtube vilket i sin tur innebär att jag kan lägga in den här på bloggen;) Najs!!


På hemsidan kan ni se allas personliga presentationer vilket är ett hett tips för alla som vill veta lite mer om de olika deltagarna. Tänkte att jag själv skulle ge lite olika bilder av de olika personerna som medverkar under seriens gång.
Min kära vän Masoud är t.ex. med i Expressens TV-bilaga så gå gärna och införskaffa den! Han är en riktigt skön prick som ni kommer att älska.
Som ni ser så var det värsta med resan att dra runt på mig! Tur att man kan vara en bromskloss för någon, ha ha! Men, men, utan mig så hade det ju inte blivit ett bra och tufft program. Då hade de ju bara traskat på som vanligt. Iofs hade väl det varit jobbigt nog, men inte så sjukt jobbigt som det blev med mig där. Ha ha, jag vet inte riktigt vad jag skall säga. Men jag vet att Masse är en underbar snubbe och han tycker om mig iaf:D

Kommentarer
Postat av: Johan Hansson

Hej Lena!



Jag har faktiskt redan i somras sett första avsnittet av Mot alla odds, fick äran att vara med på en förhandsvisning i Göteborg, och detta var väl för att produktions bolaget skulle få en uppfattning av vad allmänheten tyckte. Jag och min sambo tycker programmet är en urhäftig idé, den har allt den berör den ger upphov till skratt en del spänning men framförallt MYCKET värme. fast trots det kan jag nog redan nu varna för att det kan bli diskussioner, tyvärr finns det människor i vår omgivning som inte fattat att vi just är människor allihopa! kan med andra ord summera att diskussionen i vår grupp var "livlig"



Väntar med spänning och kommer följa hela storyn..



och när det gäller film får man aldrig säga Lycka till.. så då gör jag inte det! ;)



/Johan

2012-01-10 @ 02:44:43
Postat av: Lena Nordquist

Hej Johan!



Kul att du redan har "provsmakat" av det första programmet. Jag ser fram emot alla diskussioner som kommer att bli då jag tycker att det är viktigt att det kommer på tapeten att se oss med funktionshinder som vanliga människor med mycket potential.



Det är tråkigt att människor som inte har en aning om vad programmet kommer att ge är så negativa redan innan det har börjat. Man önskar att det kunde föras lite mera mogna och objektiva diskussioner.

2012-01-11 @ 01:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback