tvinter.se

Idag har jag varit en vända i Göteborg över dagen för att spela in för TV inter.  Jag fick berätta min livshistoria, hur jag blev kristen och vad det har betytt för mig i mitt liv. Var omvälvande att prata om så starka saker. Jag hoppas att det kommer ge människor något att höra mitt vittnesbörd. Jag lägger ut en länk när det är färdigt att avnjutas här på bloggen. Har ingen aning om när ännu. Nedan ser ni ett kort på hur det såg ut där jag satt i studion.


provisorisk studio i Göteborg


Imorgon väntar föreläsning på Mastiff. Jag ser fram emot att ge min bild av vad det är som är viktigt för att våga tro att saker faktiskt går att klara av: Mot Alla Odds. Jag skriver mera om hur det gick efteråt. Börjar redan bli lite nervös!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback