Julhandeln är igång

Nu märks det att julen närmar sig. På jobbet börjar vi äntligen märka av att det säljs lite mera klappar. Det har varit ganska trögt då det knappt har varit någon snö, och därmed har människor inte riktigt förstått att det faktiskt snart är jul. Själv har jag inhandlat några till julklappar idag till nära och kära så nu är det inte många kvar. Jag måste erkänna att jag älskar att köpa presenter till andra. Jag skulle nog kunna arbeta som presentinköpare om det hade funnits som arbete.

 

Min kollega har blivit sjuk så jag kommer få hoppa in och jobba imorgon med, men det känns helt ok. Bara hon inte har fått virus på balansnerven som de misstänker, för då kommer hon nog inte tillbaka på ett bra tag. Jag har inte lust att jobba hela julen. Jag vägrar snarare att jobba hela julen. Jag vill hem till mitt kära Småland och bli omhändertagen av min underbara familj. Ja, det gäller väl att inte ta ut det hemska i förskott antar jag.

 

Har lagt in en underbar länk till en låt ifrån youtube. Lyssna och njut!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback