Hektisk vecka

Idag är jag helt slut i hela kroppen. Vaknade med svullna händer med fingrar som korvar efter helgens matcher. Hela förra veckan var lite väl mycket för att min kropp egentligen skall orka med. För det första var det slutspurten på inventeringen på jobbet vilket gjorde att man var tvungen att jobba över, sedan träning måndag, torsdag och match på onsdag, lördag och söndag. Helgernas matcher var dessutom i Malmö på lördagen och i Göteborg på söndagen. Så skönt att den här veckan är över och att jag idag är ledig!


Det som ändå är bäst är att vi lyckades vinna alla våra matcher och därför känns det mer ok att vara helt slut i kroppen. Sista matchen innan juluppehållet är på onsdag mot Norrbacka. Jag hoppas på vinst igen så man med gott samvete kan ta juluppehåll innan våren kommer igång. Nedan har jag kopierat vad som står om laget i Nacka Värmdö Posten.


Full pott under NHI:s roadtrip
Nacka Basket
Nacka HI fortsätter att briljera i rullstolsbasketens högstaliga. Förra veckans tre bortamatcher innebar lika många vinster. I tur och ordning nerkämpades Eskilstuna HIF (73-60), FIFH Malmö (69-55) och Göteborgs RBK (70-47).
– Peter Kohlströms insatser måste lovordas. Han var bra både defensivt och offensivt i alla tre matcherna, säger lagledaren Robert Öberg.
På onsdag väntar hett derby när Norrbacka gästar Tollare Bollhall. Hos gästerna spelar storstjärnan Hussein Haidari, som förra säsongen hade NHI som klubbadress.


Detta är kopierat från http://www.nvp.se/Sport/Sporthelgen-i-korthet-NHI-tog-tre-raka/


 

Jag börjar känna lite julstress nu inför alla julklappar som borde köpas in och att jag inte vet vad jag skall köpa till alla!! Den enda jag är i princip färdig till är Tomas. Jag får helt enkelt göra en lista, det brukar vara det bästa.


Kanske har ni några bra julklappstips?


Varma julkramar Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback