Uppsala Nya Tidning

Idag är jag med på intervju i Uppsala Nya Tidning. En personlig intervju med mig om resan men också angående min personlighet och framtidsmål i övrigt.

Det är alltid svårt att veta vad man egentligen skall satsa på. Det finns ju så otroligt mycket roliga saker att testa på. Man får lite ångest vad man än väljer och därför så väljer man inte alls ibland vilket i sig inte är en bra lösning på ett problem.


På måndag börjar jag på ett nytt apotek i Märsta. Det är fortfarande på Kronans Droghandel och vi slår upp portarna den 26 januari. Så nu gäller det att bygga upp ett apotek från grunden med nya rutiner och smidiga system. Skall bli riktigt roligt då det verkar som att det blir ett härligt gäng med unga kvinnor runt min egen ålder. Fart och fläkt med mycket skratt är det jag hoppas på helt enkelt!



Annars har jag varit i kyrkan och sjungit med i kören på årets fest. Härlig stämning med mycket tårta! Välkomna dit ni som är i närheten på söndagar kl11



Nedan ser ni lite bilder som togs till Uppsala Nya Tidning för reportaget!

I köket hemma

 

Vardagsrummet

på väg till gymmet i snön

 

Afrikamössan i snön

 

 

KRAM PÅ ER!!!!


Kommentarer
Postat av: Bhavana

hej jag vill bara säga att du har en jätte fin blogg och att jag nyss kollade i tidningen och då såg jag dig och det ar då jag såg din blogg

ps jag har faktist träffat dig på ricktigt jag vetinte om du kommer i håg det men jag hadde kör iallafa och då sa min körledare (louise som hon heter du vet nog vem det är) att du skulle sjunga med oss det var i pingstkyrkan. ha det så bra kram Bhavana

2012-01-16 @ 19:51:22
Postat av: Helena

Hej! Det var så roligt att du dök upp i tv-rutan i tisdags. Vilken resa du varit med om! Väntar otåligt på nästa avsnitt.

Du har hjälpt mig några gånger på apoteket, nu senast med mina tennisarmbågar. Tråkigt för oss att du byter apotek men du får glädja folket i Märsta istället.

Önskar dig all lycka och Guds rika välsignelse

2012-01-19 @ 12:55:42
Postat av: Lena Nordquist

Tack för era kommentarer Bhavana och Helena. Ja, jag har som sagt flyttat till Apoteket i Märsta vid COOP. Vi öppnar den 26:e så välkomna att hälsa på då!



2012-01-20 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback