Han är hittad

Äntligen har man hittat den kidnappade Alexander Åhman. Även om jag inte kände honom personligen utan vänner till honom så känns det verkligen underbart att han lever! Tänk att det i lilla Sverige har skett ett gisslandrama. Det känns oftast så långt borta att man skulle råka ut för något liknande men nu är det verkligen så nära!

 

Annars har man flängt runt under julen. Först åkte vi ner till Småland för att fira med familj och vänner. Vi var och sjöng och spelade för de köande på syrrans jobb i Gislaved. Det var roligt, men jag kände att rösten sviktade i slutet då jag var på väg att bli förkyld. Som alltid i vår familj är det fullt ös medvetslös på julen och det var samma sak denna jul. Man var helt slut när man sedan skulle ta sig upp till Dalarna på juldagen.

 

 

 

 

På väg till Dalarna så började bilen strula. Något var fel med oljan. Så surt! Men det löste sig till slut och på måndag efter att jag blivit 9000kr fattigare så kommer den vara fixad. Så ni förstår ju att det inte är lönt att kidnappa mig iaf.

 

Hemma i Dala-Järna med Tomas familj

 

Över nyår så hängde vi på den nu kända Even Closer konferensen i Dala-Järna. Det var grymt najs med mycket musik och annat skoj. Det finns så otroligt mycket härligt folk i den lilla byn. Dessutom fick jag träffa lite nykläckta barn.

 

Lilla Charlie 3 månader gammal

Det börjar ju närma sig nu den stora dagen inför premiären av Mot Alla Odds. SVT har lagt ut en länk där man kan gå in och se exakt vilka sträckor vi har gått och vilka faror det är som vi har stött på under vandringen. Kolla gärna in på

http://svt.se/2.167481/expeditionens_ledare_och_lakare

Kommentarer
Postat av: Lövis

Lena,

Ring mig på 0739-429296

Ang mässa

Lövis

2012-04-16 @ 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback