Ebba och tal i Voxtorps hembygdspark

Igår var jag och hälsade på Anna Sköld och såg hennes och Haralds lilla Ebba. Hov var bara 5 veckor gammal och väldigt söt och mysig. Hon somnade i mitt knä efter att ha varit lite ledsen då vi skulle gå hem ifrån Sollentuna centrum. Så mysigt :)



image description


Tänk att även en liten tjej på 5 kg kan väga så mycket efter en halvtimma på armen. Man tror inte det. Jag hann bli kräkts på också som det hör till att bli när man skall hålla små söta bebisar.




image description




image description

Anna och Ebba. En stolt mamma!



Såg även att Carola hade adopterat en liten tjej ifrån Sydafrika. Känns som att hela världen håller på att skaffa barn. Hoppas man själv får en liten knodd någon gång.



Annars skall jag ner till Småland i helgen och hålla tal i hembygdsparken i Voxtorp. Det skall bli riktigt trevligt att få tala inför gamla grannar som man vuxit upp bredvid. Frågan är bra vad jag skall fokusera på. Jag tror att det skall handla om att välja att leva. Varje vår kommer livet tillbaka efter vintern. Vi kan också komma tillbaka trots att vi har varit med om jobbiga och tunga saker i livet. Vi kan välja att leva ändå! Vad tror ni? Kan det vara något? Ja vi får helt enkelt se vad det blir.



Idag har jag jobbat hela dagen och det har gått superbra! Är så glad över mitt jobb!



KRAAAAM


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ooiiiioooh, sikken söt liten rackare. :D

O gudars sikka gröna enormt fina ögon du har Lena! Är det linser eller har du sådana vackra ögon??

2012-04-29 @ 14:50:52
URL: http://eilenna.blogg.se/
Postat av: Lena

@ Annelie: Nej, jag har gröna linser. jag har blå ögon som du ser på mina andra kort. Men det är så roligt att ändra ögonfärg ibland. Visst är hon söt :) Hon somnade i mitt knä efter att ha haft lite ont i magen.

2012-05-01 @ 11:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback