Välkommen till min nya blogg!

Att starta en blogg var inte så lätt som jag trodde. Det finns ju en djungel av olika alternativ och vilket skulle då vara bäst för mig som inte är ett datasnille men ändå vill ha en riktigt snygg sida?

Ringde min kära svägerska Therese som hjälpte mig de första stapplande stegen. Tack Therese!

Varför har jag då döpt denna blogg till Mot Alla Odds Lena? En av huvudanledningarna är att jag dels skall medverka i en av SVT:s stora satsningar i höst som heter just Mot Alla Odds, och den andra anledningen är att jag tycker mitt livs historia stämmer ganska bra in under just att leva Mot Alla Odds.

Jag hoppas ni kommer tycka det är roligt att följa mig under höstens alla äventyr både här och på TV!

Nu är det bara att börja lära sig hur man skall göra bloggen snygg också. Skall bli roligt och spännande att lära sig något nytt! Håll tillgodo vänner:)



Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du ska börja blogga, ytterligare en man kan följa :-)

2011-09-23 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback