Förväntningar inför hösten

Jag ser verkligen fram emot hösten då det väntar många spännande händelser i mitt liv. Den största händelsen är att jag skall medverka i SVT:s storsatsning Mot Alla Odds. Skrämmande att hela Sverige skall få se mig osminkad, ostylad och mer skitig än någonsin i Afrikas ödemark. Det första programmet kommer sändas den 7 november kl 20:00 på SVT1. Missa inte det!

Tänkte även börja föreläsa angående vad jag har gått igenom och hur jag har gått vidare. Skall bli spännande och jag ser fram emot att hålla min första föreläsning redan nästa vecka för produktionsbolaget Mastiff.



Kommentarer
Postat av: test

testar om kommentarerna fungerar

2011-09-20 @ 11:41:41
Postat av: Therese

Wow. Snyggt jobbat! Den bilden på dej är ju bara såååå snygg. Jag skulle dock vilja se den centrerad. Eller vad tror du om det? Kanske ha nån ram runt eller så? Har du fått till det med kategorierna? Du skapar fler under stratsidan "blogg" sedan kategorier och välj "ny kategori". Hoppas du hittar det. Hojta till om du vill ha mer hjälp:)

2011-09-20 @ 16:09:43
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Ida Hellrup

Härliga Lena, man blir alltid glad av att träffa dig och detsamma gäller när man läser bloggen! Ser fram emot att följa dig på bloggen, i rutan och IRL förstås! När börjar tv-äventyret sändas? Kram

2011-09-23 @ 06:20:02
Postat av: Ida Hellrup

Oj alldeles för tidig morgon, du har visst skrivit när programmet börjar...Hoppas du får en toppen dag! Kram från mig och Rut.

2011-09-23 @ 06:21:36
Postat av: Frida Hultgren

Afrika, häftigt!

2011-09-26 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback