Nu får det vara nog...

Har haft en ganska tuff tid det senaste och har därför varit dålig på att uppdatera min blogg. Förutom allt med Madde så har en av mina kollegor fått sluta på jobbet eftersom vi måste spara. Det känns bara så orättvist då hon verkligen har gjort allt för vårt företag. De kommer at förlora en guldklimp utan att förstå vad de gör och på andra apotek i kedjan går de redan på knäna för att klara av allt jobb. Nej, det kommer inte bli lätt att hinna med allt utan vår underbara Jenny.  Jag har blivit riktigt nervös för hur allt skall gå på jobbet viket i sin tur gjort att jag har haft sjukt ont i ryggen. Jag tror iaf att det har haft en stor del i det hela. Sedan är det ju inte bättre när det börjar bli kallt ute.



Roliga saker som hänt är att min kära syster har varit här med alla sina barn, så det har verkligen varit fullt hus, eller lägenhet om man nu skall vara petig. Vi har inte gjort så mycket planerat utan snarare bara tagit det ganska lugnt, spelat spel och gått runt i Uppsala. Det har varit mysigt att de har varit här och det gick faktiskt bättre än jag trodde att bo sju personer i en 2:a. Alfons, syrrans minsta son uppskattade att spela tv-spel på vår hemmabioanläggning och jag tror vi spelade brädspelet den försvunna diamanten minst 10 gånger. Rasmus, min systers mellanbarn var och kollade på Tintin i 3D. Den var visst väldigt bra så när den kommer ut på blue-ray så skall jag absolut se den. Fanny, syrrans äldsta barn var och tog kort med sin kille Emil. Hon hade fått det av mig i julklapp och eftersom presentkortet räcker ett år så var det hög tid att ta kort nu. De blev superfina så jag tror att hon är nöjd.



Jag hoppas att allt jobbigt vänder snart. Ett som är tyvärr är säkert är att den hemska snön snart kommer…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback