Match ikväll

Sitter nu här och intar min lilla portion mat innan det bär iväg till match emot Eskilstuna. Håller på att lära mig att äta långsamt vilket är något jag aldrig har gjort förut. Har satt upp mitt eget belöningssystem där jag får ge mig ett poäng för varje dag jag lyckas äta långsamt. Målet är att lägga ner mina bestick emellan varje intag av ny mat. När man har tänkt på det i några månader så hoppas jag på att det skall bli en vana. Har lagt in lite extra mellanmål innan min träning som har gjort att jag inte blir så vrålhungrig på kvällen. Det känns iaf bra hittills, men det kan vara svårt att komma ihåg. Jag tror att mina kilon kommer ticka sakta men säkert neråt iaf:)


Jag hoppas att matchen kommer gå lika bra som den i helgen. I helgen spelade vi emot Malmö och vann med 70-49. Det var en riktigt bra match som jag tom trodde att vi skulle ha stor risk att förlora. Men icke!



Har annars idag betalt räkningar som man sig bör i slutet av månaden och hunnit med att läsa lite om antibiotikaresistens, licenser och metadon. Ja, man kanske är lite konstig som apotekare, men någon skall ju vara det också.


Ha det gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback