itrim

Idag började mitt nya liv. Jag har nu gått med i itrim i Uppsala för att få bort de där extra kilona som är så svåra att bli av med. Det är helt enkelt inte roligt längre att alltid se sig i spegeln och inte vara nöjd med sin kroppsform. Just nu känns det lite spännande och osäkert med allt. Skall jag verkligen klara detta? Ni får peppa mig på vägen helt enkelt när jag börjar tappa modet.




Jag var iaf. på min första gruppträff idag och tillsammans med fyra andra damer startar jag nu min viktresa. Sedan skulle det komma till några fler vartefter som det ser ut. Direkt efter träffen var jag peppad och gick direkt till gymmet och körde ett konditionspass. Jag hoppas det håller i sig med samma motivation. Håll tummarna för mig!



Att hålla vikten är inte enkelt för många och jag hade problem med det redan innan jag satt i rulle. Att det helt enkelt är ännu svårare att hålla vikten nu när man har svårare att röra på sig gör ju inte saken bättre tyvärr. Men det ska bara gå helt enkelt. Mina armar och axlar kommer inte palla att lyfta min kroppsvikt om och om igen hela livet om jag inte förändrar min livsstil så egentligen har jag inget val. Tanken att kunna ligga på en strand utan att behöva skämmas över mig själv som jag har gjort de senaste åren känns också lockande.

Jag får hålla er uppdaterade om hur det går på min resa


Kramar i höstmörkret


Kommentarer
Postat av: Ina

Du är helt enkelt bäst Lena, du kommer klara detta galant! <3

2011-11-24 @ 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback