Julklappsplanering

Nu har jag nästa fixat alla julklappar tills i år. Känns bra. Tycker att jag har hittat fina julklappar till alla i år. Har dessutom köpt mina egna genom en av mina favoritsidor lyko.se. Här har de massa hårprodukter, smink och parfymer till bra priser. Det som är det roliga är att jag känner de flesta som jobbar där och varje gång jag köper något vet jag att jag gynnar mina underbara vänner. I år kommer jag få julklapparna nedan;



Joico K-Pak Color Therapy Restorative Styling Oil
Förseglar och ger näring til fjällskiktet för att skydda färgen.
Stärker, skyddar och återuppbygger. Ger extra liv och
glans till färgen Vårdar och mjukgör håret. Reducerar 
torknings- och stylingtiden. Skyddar håret från UV-
strålar och värmeverktyg. Förlänger färgens levnadstid.

Rekommenderas till:
Alla hårtyper för vård, styrka, mjukgöring, tillförsel av
glans och för att motverka färgtapp. Torrt, skada hår.
Färgbehandlat hår. Lockigt, vågigt och krulligt hår.
Hår som blivit bekt mer än två nivåer. Kemisk skadat hår.
Jag bara älskar denna oljan! Skyddar håret och gör det blankt och livfullt utan att tynga ner håret.


Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara Black
Mascara för upp till 300 % mer ögonfransvolym.
Min favorit, trots att den är gammal på marknaden nu, är Max Factors 2000 Calorie Mascara. Har testat andra under årets lopp men kommer alltid tillbaka till denna då den ger mycket volym, utan att kladda. Den är dessutom lätt att tvätta bort.


Schwarzkopf Osis Body Me
Fullifying volume serum
Ger håret volym utan att det känns kladdigt

• Ger håret en betydligt fylligare känsla
• Ger upp till 100% mer volym
• Lent och mjukt hår med extra volym
• Värmeskydd
Body Me är ett måste efter varje dusch. Man tar bara en liten klick och masserar in i håret när det är handukstorkat. Gör håret tjockare och lättare att arbeta med. I love it!



Redken Blonde Glam shampo
Rengör varsamt blont hår och förtydligar slingorna 
för att återuppliva hårets dimensioner. 
Hjälper till att förtydliga färgen och förstärker hårets styrka. 


Redken Blond Glam Rich Vanilla Color Enhancer
Förnyar och återupplivar varma blonda
nyanser samt slingor. Tillför fukt utan
att tynga, stärker hårstråna samt ger
multidimensionell glans.

Jag har testat en massa olika schampo och balsam men har fastnat helt för denna serie från Redken. De är perfekta för att fuskblondiner som mig som vill ha ett livfullt hår med snygga slingor trots att man har utsatt håret för blekning.


Kolla in på lyko.se för lite julklappsinköp du med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback