Seeg dag

Idag har jag i princip inte gjort någonting. Har varit rädd för att röra mig för mycket då det stretar hårt i huden där de har sytt. Tog smärtstillande i morse för att våga gå på toa. Nu känns det dock som att jag vågar röra på mig lite mera. Har varit upp och ätit lite och tänkte faktiskt spela lite TV-spel om nu hjärnan pallar det och att jag hittar en ställning som inte gör allt för ont. Just nu har jag iaf en inopererad elektrod i ryggen som förhoppningsvis skall göra att jag får mindre nervsmärtor.



Mina fina jobbarkompisar i Märsta som jag saknar har skickat en jättefin bukett tulpaner till mig och min bästa vän Gun som numera på i LA skickade även hon en underbar bukett. Det värmde verkligen. Tänk vilka underbara människor det finns.


image description

Detta är dosan som jag använder för att styra styrkan på strömmen som skickas i ryggen.


image description

 

Denna fina bukett fick jag av mina arbetskamrater. Matchar mina rosa hjul :)


image description

Denna underbara bukett fick jag ifrån Gun, min underbara vän som även var tärna på mitt bröllop




Tack för alla hälsningar och böner som jag har fått. Ni är underbara!

 


Kommentarer
Postat av: Gun

<3 you Lena!

2012-03-25 @ 21:55:49
Postat av: Barbro

Vilka fina blommor Du har fått! Ha en underbar dag / kram från Barbro .Har följt Dej sen Mot alla odds.

2012-03-27 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback