Operation

Ush, just nu är jag väldigt nervös inför morgondagen och skall snart äta mitt sista mål mat innan jag måste fasta. Imorgon skall jag försöka operera ryggen en andra gång för att sätta in en elektrod som skickar elektriska impulser och därmed kan gör att min nervsmärta eventuellt blir lägre. Jag HOPPAS verkligen att det kommer funka den här gången och att jag inte får lika ont som förra gången de försökte. Jag fasar för den smärta som jag fick efter förra misslyckade försöket.



De säger att 65% får en förbättrad smärta och därmed behåller sin elektrod. Jag är så rädd att jag tillhör de andra återstående 35%. Sedan finns det liksom inget mer att göra, sedan får man förlika sig med att äta piller resten av livet, eller vara klar i bollen men skrika av smärta….



Jag har iaf lagt nytt lakan i sängen och duschat med Descutan. I morgon skall jag duscha igen innan jag skall vara på sjukhuset klockan nio.



Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: matilda

Lycka till, det kommer gå bra!

Opererade själv in elektroder för snart ett år sedan. ^^

2012-03-20 @ 10:34:51
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback