Bloggavbrott

Som ni märkt har jag inte skrivit på ett bra tag i bloggen. Kände väl mest ett tag att det knappt var några som läste, så vem skrev jag för egentligen? Nu verkar det ju faktiskt ändå som att det är en del som har varit inne på bloggen och t.o.m. kommenterat vilket gör att det känns roligt igen att börja skriva. Sedan har det varit en hel del uppmärksamhet ändå nu när programmet har gått med diverse medverkande lite varstans vilket har gjort att det inte riktigt har räckt till med min tid.


Jag har börja jobba på Kronans Droghandel i Märsta nu i stället vilket känns riktigt roligt. Vi är ett härligt gäng med fart och fläkt som peppar varandra. Ligger vid COOP extra om ni vill komma och hälsa på. Eftersom jag jobbar halvtid så är jag dock inte där alla dagar.


Vill passa på att ge ett boktips till er alla. Strengths Finder 2.0, skriven av Tom Rath. Här får ni efter ett test vilket ni gör på nätet reda på vilka era 5 främsta styrkor är och hur ni på bästa sätt bygger vidare på dem. Väl investerade pengar både enskilt men inte minst i ett arbetslag.


Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Caroline Engvall

Hej Lena!



Jag heter Caroline Engvall och är skribent för Kronan Droghandels kundtidning. Vad roligt att du jobbar i Märsta! Jag har fått i uppdrag att intervjua dig för ett porträtt i tidningen – skulle du vilja det? Det blir i så fall tre sidor och jättefint. Du får givetvis läsa och OK:a texten och så blir det fotografering också.



Maila gärna så kan jag berätta mer.



Många varma hälsningar

Caroline Engvall, skribent ([email protected]).

2012-03-14 @ 09:02:50
Postat av: Matilda

Tycker du ska börja blogga mer :D

2012-03-14 @ 09:42:49
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: Christian Berghänel

Klart du ska fortsätta att blogga Lena!

2012-03-14 @ 16:40:41
URL: http://christianberghanel.blogspot.com/
Postat av: Lena Nordquist

Kul att ni tycker att jag skall blogga mera :)



Det går absolut bra att göra en intervju med mig Caroline. Jag skickar ett mail nu...

2012-03-14 @ 22:30:18
Postat av: Lisa

Vad roligt att du börjar blogga igen!



Är det någon mer i gänget från "mot alla odds" som bloggar?



2012-03-15 @ 06:24:00
Postat av: Lena Nordquist

@ Lisa. Masoud bloggar också och Madde gjorde ju det. Maddes blogg ligger på supermadde.se. Den är verkligen bra och man inser ännu mer hur fin hon var på den. Kram

2012-03-15 @ 09:52:09
Postat av: Linnea

Jag har kollat och kollat om du lagt ut något nytt! Kul att du börjat igen! Det är säkert fler än mig som gått in och kollat så vi är allt några som läser! Du är fantastisk! Kram linnea

2012-03-18 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback