Föreläsning

I helgen hade jag föreläsning i Småland, Hillerstorp.  Det var riktigt roligt och det kom mycket folk. Hela 165st betalande i ett litet samhälle på 2000 personer är inte illa pinkat. Jag och Tomas sjöng också 2 låtar vilket verkade vara ett behövligt avbrott mitt i föreläsningen och som avslut. Jag har insett mer och mer nyttan av att lära mig att spela själv. Jag kan ju trots allt inte ta med mig Tomas överallt även om jag vill det såklart.


Det var en liten kille i publiken som satt i rullstol som verkade mycket inspirerad av programmet. Han hade fått upp blicken för att han faktiskt kunde klara mycket mer än han trodde förut. Det kändes kul och jag hoppas att han börjar göra mer saker själv framöver. Tyvärr är det allt för många som blir överbeskyddade hemma och därför har svårt att bli självständiga senare. Jag påminde honom om att han i framtiden inte vill ha med morsan när han skulle träffa tjejer. Jag hoppas och tror att både han och hans mamma tog åt sig av mina tips.

Bilder kommer senare. Min man tog några med sin mobil. Han är Italien nu och jag är gräsänka så ni får vänta ett tag till





KRAM

Kommentarer
Postat av: Christian Berghänel

Vad underbart det måste kännas att inspirera någon på det sättet!

2012-04-19 @ 10:53:16
URL: http://christianberghanel.blogspot.com/
Postat av: Lena Nordquist

Verkligen Christian! Det är alltid underbart att få inspirera och bygga upp andra människor. Det ger energi!

2012-04-26 @ 22:37:44
URL: http://lenamotallaodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback