Foton av Elisabeth Ohlson Wallin

Idag skickade SVT de bilder som vi tagit i studion hos Elisabeth Ohlson Wallin. Jag kan tyvärr inte lägga ut dem här eftersom SVT skall använda dem på deras hemsida. Själv är jag riktigt nöjd med bilderna som enligt mig ger bild av en stark tjej i rullstol och som inte skäms över sig själv.

Elisabeth är en riktigt duktig fotograf med en massa tokiga ideér som får även den blygaste att släppa lite på tyglarna tror jag. Det var riktigt intressant och spännande att vara i hennes studio i Stockholm och se alla foton på kändisar som hon fotat. En del foton var dock alldeles för urflippade för min smak, men smaken är som baken.

Har fått förhandsvisning på de andra deltagarnas bilder också men ni får vänta tills om några veckor då SVT:s sida kommer upp på webben.

Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Linnea

LENA! Hur häftigt är inte detta då?! Jag kommer absolut följa dig både här och på tv! Det var ju såå fint att träffa dig senast och hoppas att det blir snart igen. Kanske kommer jag en sväng till Uppsala i höst då kanske vi ses om du nu inte är i Afrika då! kramkramkram!

2011-09-23 @ 04:13:59
Postat av: Lena

Tack Linnea! Vill verkligen träffa dig om du kommer hit! Hör av dig innan bara så jag inte planerar in något annat:)

2011-09-23 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback