Teaser på SVTplay

Nu får vi äntligen lägga ut teasern från programmet Mot Alla Odds och dessutom använda oss av de foton som vi tog hos Elisabeth Ohlson Wallin. Jag har faktiskt redigerat mitt foto själv efteråt eftersom jag tyckte att det var lite kul. Här har ni länken:



http://svtplay.se/v/2505880/mot_alla_odds_-_teaser

 


Det är så roligt att läsa allas kommentarer på facebook från mina vänner som har sett teasern. Känns som det kommer bli sjukt kul i höst när programmet börjar och jag hoppas på heta debatter. Det är verkligen dags att visa att folk med funktionshinder kan så mycket mer än vad folk vet om och tror! Jag hoppas verkligen att andra med funktionshinder på olika sätt får inspiration från programmet och därmed växer och vågar mer. Det är absolut inte mitt mål att de som verkligen behöver hjälp på olika sätt eller har skador som hindrar dem ifrån att jobba att känna sig hotade. Jag själv har fått inse att min kropp inte orkar med att jobba mer än 50 %. Mina smärtor som kvarstår efter trafikolyckan 2003 påvekar mig nog mer än jag själv vill erkänna. Jag försökte jobba 100 %, men kroppen sa helt ifrån och humöret med. Att inse sina begränsningar är nog snarare det jag måste arbeta med. Jag hatar när jag inte klarar av saker helt enkelt. Men sen är jag typ världens sämsta förlorare också;)

 


 

Rättigheterna till fotot ägs av SVT och får ej användas av andra än mig!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kollade in teaser'n. Ska bli jätte kul att se programmet!

2011-10-07 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback