Ladies Night

Igår var jag i Globen på Ladies Night med mina underbara arbetskamrater Jenny och Eva. Vilken kväll! Kan starkt rekommenderas;)


Brolle var där trots att han igår blivit pappa till en liten son till allas förtjusning. Med sina tatuerade stjärnor och elvisfrilla var han min favorit. Han sjöng riktigt bra med härlig utstrålning och de som gick på fredagens föreställning har verkligen missat något då han inte kunde medverka då. Martin Stenmark var också bra och sjöng många härliga duetter tillsammans med Brolle. Det var blandat potpurri både från förr och nu så att alla åldrar skulle trivas, och blandade åldrar på tjejer och damer var det verkligen. Alla verkade ha det trevligt och stämningen var på topp!


Någon som verkligen växte i mina ögon var komikern och sångaren Thomas Järvheden. Han sjöng bra, var riktigt rolig och hade bra skämt som höll hög klass till skillnad från konferenciern Anders Timell. Timell hade bara skämt under bältet och var riktigt sexistisk. Så fort han kom ut på scen ville man bara att han skulle gå av den. Tråkigt men sant. Som tur var blev det ju ganska naturliga toapauser på det viset.


En annan besvikelse var Frank Andersson. Man kunde ju inte höra var han sa för det första. Han behöver verkligen öva på att artikulera den mannen. Han framställdes som någon slags stor vild tjur med sprutande testosteron. Jag såg mer ett dansande kylskåp som mumlade på scen. Nej, ingen höjdare enligt min smak.


Totalt var kvällen väldigt lyckad med god mat, trevligt sällskap, muskulösa dansare, bra sångare och mycket roliga skämt. Detta skall jag nog gå på igen tror jag!!


image descriptionJ

Jag och Jenny


image description

Ganska dåligt kort, men ändå en liten smakbit på showen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback