Hemmabio

Ett av mina intressen är film. Jag har fått det genom min man Tomas som har introducerat mig in i filmens magiska värld. Hemma har vi en hemmabio med en 90 tum stor skärm som täcker i princip en hel vägg i vårt vardagsrum. Hemskt kanske en del tycker, men jag tycker att vi lyckats få in denna ramspända duk riktigt snyggt. Det bästa är att vi med en riktigt bra projektor tillsammans med en blue-ray spelare och bra surroundsystem fått en bättre bild och upplevelse än vad man får i många biosalonger. Dessutom kan man ta toapaus när man vill utan att missa något. Grymt gött helt enkelt!


Bästa film hittills är nog… hmmm… svårt val, men Gladiator är grym.


Sämsta film måste vara Zardoz. Eller iaf. stördaste filmen någonsin alla kategorier. Inget slår denna film när det flygande stenhuvudet säger ”The Gun is Good, the Penis is Evil” Tror du mig inte? Kolla in klippet på youtube från det älskade shitcase cinema review.






Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-15 @ 01:15:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Både jag och maken är smått avundsjuka :)

Va skönt att fira julen i småland. vi kommer till värnamo först till nyår, men det känns helt ok det också. sköt om dig! många kramar

2011-12-15 @ 09:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback